Webdobry

Jak zamówić usługę w webdobry

1. Wybierz usługę

Przejdź do sklepu i wybierz interesującą Cię usługę. Do wyboru masz:

  • szablony Stron Internetowych basic
  • szablony Stron Internetowych premium
  • pakiety prowadzenia mediów społecznościowych

Następnie zostaniesz przekierowany do wybranego produktu.

2. Sprawdź DEMO

Każdy szablon Strony Internetowej ma swoje indywidualne DEMO. Wystarczy, że klikniesz w zaznaczony na czerwono tekst pod wybranym szablonem. Zobaczysz wtedy jak może wyglądać Twoja strona.

Pamiętaj, że każdy szablon został przygotowany zgodnie z zasadą maksymalizacji interakcji z klientem oraz z zachowaniem najważniejszych praktyk web designu.

3. Dobierz dodatkowe usługi

Do każdego szablonu Strony Internetowej możesz wybrać dodatkowe usługi w promocyjnych cenach:

 
 
 

4. Dodaj do koszyka

Po wybraniu usługi oraz dodatkowych opcji sprawdź cenę „SUMA KOŃCOWA”. Następnie kliknij przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Teraz zostaniesz przekierowany do kolejnej strony.

5. Sprawdź swoje zamówienie

Na stronie koszyka sprawdź swoje zamówienie. Jeżeli wszystko się zgadza możesz zużyć kupon promocyjny wpisując jego treść w pole „Kod kuponu”.

*Jeżeli chcesz być na bieżąco z  promocjami polub nas na Facebooku

Po sprawdzeniu koszyka naciśnij przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”.

6. Uzupełnij swoje dane

Teraz uzupełnij formularz danych pamiętając o wpisaniu prawdziwych informacji. Na adres mailowy podany w formularzu prześlemy Ci fakturę zakupu oraz podstawowe instrukcje.

Po wpisaniu wszystkich niezbędnych danych naciśnij przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ” – zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności Przelewy24 gdzie będziesz mógł zrealizować płatność.

Pamiętaj również o podaniu nazwy Twojej domeny internetowej oraz przesłaniu nam dostępów do Niej w sekcji „Uwagi do zamówienia” .

*Dostęp do Twojej domeny potrzebny jest nam jedynie do podłączenia jej do hostingu.

Nie mamy żadnych praw do przejęcia Twojej domeny na żadnym z etapów współpracy.

7. Uzupełnij formularz treści

Po opłaceniu usługi otrzymasz od nas link do FORMULARZA TREŚCI.

Opisz nam podstawowe informacje na temat Twojej działalności oraz tego co chcesz zawrzeć na stronie. Dodatkowo możesz przesłać nam własne grafiki, które chcesz dodać na stronę. Po uzupełnieniu pierwszej strony formularza przejdź do uzupełnienia danych klikając przycisk „Następny”

Na koniec prześlij nam uzupełniony formularz poprzez naciśniecie przycisku „Wyślij”

 

Pamiętaj, ze każdy szablon ma określoną liczbę sekcji, tekstów oraz grafik. 

Edycja szablonu polega na edycji gotowych już sekcji i nie przewiduje dodawania dodatkowych elementów strony. 

Jeżeli jesteś zainteresowany spersonalizowaniem szablonu – napisz do nas lub zadzwoń a wycenimy go indywidualnie.