BLOG

Pomagamy przedsiębiorcom wejść w świat Internetu

Widoczność w Wyszukiwarce Google. Wizytówka Google.

Kiedy chcesz coś zjeść w nowym miejscu wyciągasz telefon, wchodzisz na wyszukiwarkę Google i wpisujesz “restauracja Kraków (dowolne miasto)” . Wyświetlają Ci się restauracje w pobliżu Ciebie, opinie, kontakt telefoniczny, krótki opis i mapa dojazdu. To właśnie jest Wizytówka Google.

Ty też bądź w Wyszukiwarce Google.

Co warto wiedzieć, założenie swojej wizytówki Google jest darmowe. Wystarczy, że założysz swój profil, wypełnisz wszystkie pola(to bardzo ważne, dzięki temu będziesz się wyżej pozycjonować) i co jakiś czas będziesz dodawać nowe informacje na temat Twojej działalności. Traktuj wizytówkę Google jak media społecznościowe. Jest tam możliwość dodawania wpisów, czy zdjęć. Google doceni to i będziesz się wyżej wyświetlać.

Statystycznie największym zainteresowaniem cieszą się pierwsze 3 wyszukiwania. Od tego zależy jak duża ilość osób dowie się o Twojej działalności.

Mając wizytówkę Google zwiększasz swoje zaufanie. To w tym miejscu czytamy opinie na temat wyżej wymienionej restauracji, fryzjera, czy hotelu. Duża ilość pozytywnych opinii wpływa na skorzystanie np. właśnie z tej restauracji. Chętniej podejmujemy ryzyko skoro tak wiele osób wyraziło się pozytywnie, prawda?

Proś klientów o opinię.

Proś obecnych klientów o opinię. Kiedy ostatnio dodałeś/aś opinię na Google? Ludzie sami z siebie rzadko pamiętają, żeby Cię pochwalić w Internecie. Prędzej damy negatywną opinię, kiedy coś nas irytowało. Nie bój się prosić o pozytywną opinię. To pomoże Ci w zwiększeniu Twojej wiarygodności i dotarciu do większej liczby osób.

PODSUMOWANIE

96% wszystkich polaków szuka informacji właśnie w wyszukiwarce Google. W prosty i darmowy sposób możesz się też tam pojawić. Zadbaj o to, by regularnie coś dodawać na swoją Wizytówkę Google, a Twoja widoczność będzie wyżej. Co za tym idzie, możesz zdobyć więcej klientów.

Na skróty